e.l.h

Spelas just nu: A Fine Frenzy - Almost lover


Har fått lite klagomål på bloggen.. Lugn, det är inget allvarligt. Har en kompis som sa till mig idag att jag borde skriva nånting om vem jag egentligen är, så man enklare kan förstå sig på det jag skriver (hur kan det vara svårt!?).
Men men, sagt och gjort, här kommer lite onödig info om mig för alla er som inte vet så mycket!



Mitt namn känns väl sådär småonödigt att nämna, men om ni känner er osäkra så kan ju alltid ta er en extra titt på bloggnamnet. Jag fyller 19 år den 29 maj, vilket alltså betyder att jag är född år 1990 och i tvillingarnas tecken. Bor i Borlänge tillsammans med mamma, pappa, en utav mina 4 systrar och min bror (har en relativt stor familj bestående av mamma, pappa, linda, anna, johan, julia, jag och lovisa). Pluggar sam/ekonomi sista året på Hagagymnasiet och går i den - utan tvekan - bästa klassen nånsin. Vad mer.. Spelar fotboll gör jag, mest för skojs skull at the moment. Laget heter Forssa BK och där trivs jag som fisken i vattnet. Ett helt gäng med underbara tjejer som förgyller min tillvaro några gånger i veckan.

Mina starkaste sidor är att jag är sjuuuukt bra på spel som "Alias" och "Med andra ord" och jag är även ruskigt bra på Harpan. Utmana mig om ni törs.. Jag är även fruktansvärt allmänbildad, så spel som "Buzz" och "Trivial Pursuit" behöver ni inte ens försöka spöa mig i. Och tro inte att jag bara hittar på, jag är verkligen oslagbar när det kommer till sånt.

Något som är väldigt viktigt att veta om mig är jag dyrkar Zlatan, vilket jag förmodligen kommer göra så länge jag lever (eller åtminstone så länge han fortsätter spela fotboll på det sätt han gör). Fotbollen är alltså en stor del av mitt liv och det finns inget i världen som skulle kunna få mig att ogilla det, någonsin.

Det är så svårt att komma på något mer att skriva.. Så jag tror ärligt att jag avslutar där och sen om ni har frågor så får ni ju helt enkelt fråga, okej? För nu måste jag nämligen lägga mig i sängen och läsa lite Stieg Larsson så man är med i matchen igen.

Godnatt med er,

E

Och just ja, måste bara säga att du är helt underbar, O.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Emma!

Kul att läsa lite om dig! :-)



Hoppas du känner av benen lite sedan i tisdags... det gör jag i alla fall. Jag får cykla bort träningsvärken med herrarna ikväll. De ska få "njuta" av samma pass som ni hade i tisdags.



Pssst... jag har inte lika bra fotografiskt minne som tjejen i Stieg Larsson böcker... men nästan! Det visste du inte om mig. :-)

2009-01-15 @ 08:29:33
Postat av: Emma

jag kände verkligen av benen, men de var ett superbra pass! Ett utav dom bästa :)



ja, kör slut på grabbarna nu ;)



Nej, det visste jag inte men om det är så, så är jag fruktansvärt avundsjuk! :)

2009-01-15 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0