tvåtusennio

Nu måste jag ta och bli lite mer seriös i bloggandet. Kan ju inte skjuta det helt åt sidan bara för att man går och blir kär..
One secret revealed!

Dagarna flyter på fort som tusan och jag njuter av varje sekund (nåja, visst finns det undantag). Skolan är som sagt igång igen och än så länge tycker jag att det går bra. Vore konstigt annars, har ju bara gått en och en halv dag.. 
En anledning till att allt flyter på så bra nu kan ju vara för att man har så mycket att se fram emot den närmaste tiden. Vad sägs om en heldag i Stockholm som avslutas med Chris Brown på Hovet, sen årets roligaste inomhuscup i Maserhallen och till sist en resa till Tallinn med nära och kära. Tycker ni att det är konstigt att jag njuter?
Sen som grädde på moset så har jag turen att vakna upp brevid världens underbaraste några dagar i veckan. Not bad at all, huh?

Nu måste jag bara klara av en del saker som jag bestämt mig för/planerat att göra 2009:

¤ Höja mina betyg i åtminstone 50 % av de ämnen jag har
¤ Tatuera mig
¤ Spendera en galen vecka i Ayia Napa med Skandinaviens alla studenter...
¤ ... för resan behövs pengar, alltså ska jag jobba häcken av mig så mycket jag kan
¤ Sluta snusa
¤ Sluta ljuga för mig själv (ni alla gör de, det vet jag, "Jag ska aldrig mer dricka sprit, jag looovar!")
¤ Ta körkort
¤ Satsa stenhårt på beach -09
¤ Make a trip to The States



... och en massa annat, men vissa saker håller jag för mig själv :)



Nu ska jag bädda ner mig i sängen och mysa till "A lot like love". Jag ska vara en typisk tjej och åma mig över hur snygg Ashton Kutcher är, och gnälla över hur jag inte fattar att han kan vilja ha Demi när han kan få mig (hon är gammal, jag är ung!?). Och för att vara lite extra tjejig så tänker jag nog gråta en skvätt när filmen blir sådär jättemysig och gullig och allt vad det heter.

The bitch is back,

Emma

  


Kommentarer
Postat av: Marie

Dagens skämt eller? Formen för varje års beach modell har du ju året om! Haha

2009-01-15 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0