23.16

PUH! Huvudvärken har gått över!
Det enda som behövdes var tydligen ett par Ipren, lite vila och en massa pussar från O. & sen vips, borta :)


Kom precis från ett tufft träningspass på SVEA, kickboxning.. Men vad roligt det är alltså! Så skönt att bara slå, slå, slå.
Det viktiga är att tänka på något/någon man hatar, så kommer kraften helt av sig själv, mycket enkelt.. Och jag älskar känslan direkt efter ett träningspass, helt mör i kroppen och svetten bara rinner.. Kommer förmodligen att ha en fruktansvärd träningsvärk imorn, men jag tänker då inte klaga. Hellre sån värk än h-värk.

Nu ska jag ligga i hårdträning inför den kommande Forssacupen, våran alldeles egna cup i Maserhallen. Måste kunna avsluta den cupen med hedern i behåll, så nu jävlar. Det som blir skönt den här gången är att vi bara har en match per dag (förutom sista dagen då förhoppningsvis, slutspelsdagen). Liiite skillnad mot förra cupen då vi hade 4 matcher om dagen, då kändes det i kroppen kan jag säga.
 
Endast 3 dagar kvar nu till Chris B - endast 3 dagar till årets röjkväll. Tror det kan bli rätt bra.. Känner faktiskt nu att det skulle vara skönt att åka hem samma kväll, eller alltså typ på natten, så man får vakna bakis hemma istället för att sätta sig på ett tåg tidigt på morgonen dagen efter. Får se hur det där blir.




Jag och min underbara kusindotter Amanda!



Nu ska jag krypa till kojs och telefona lite, och självklart fortsätta på boken.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0