utvärdering

Lite utvärdering då av gårdagen.. Kvällen var sjukt lyckad!

Började lite smått med mys i Daniels lånade lägenhet. Lyssnade på musik, drack några öl och snackade skit. Alltid lika trevligt! Efter ett par timmar bar det av till Falun och Etage, där det redan klockan 11 var fullt med folk. Och det fortsatte att rasa in under kvällen.. Vi köpte oss en varsin Corona i baren och minglade lite bland en hel del trevligt folk! För ovanlighetens skull så dansade jag knappt något alls, utan höll mig mest vid nåt bord med många härliga människor.
Tack Ida, Jonas och alla andra som gjorde att min kväll blev super :)

Idag var det dock en ganska jobbig morgon med en stor portion seghet. Men det gick över efter en joggingvända och en fika på kupolen :)

Nu ska jag äta lite, sen iväg och jobba till kl 19. Efter det blir det mys på hög nivå med film och en massa godis, för nog allt tycker jag att jag förtjänar det efter en kväll som igår!



Ett litet minus var dock att jag inte träffade på den här skönheten, som man inte sett på år och dar. Fastän vi var på samma ställe.. För dåligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0