FRESH START

God eftermiddag på er allihopa!

Som ni ser så kör vi lite av en nystart på bloggen, vilken känns ganska passande med tanke på att det är mycket som händer just nu, plus att vädret tillåter en att sitta framför datorn ett par timmar. Vi kan väl börja med att återminnas gårdagen..

Åkte med Maria & Shagge till "The House" i Söpnarby för lite sushi, grillat och alkohol. Väl där så möttes vi av halva Brasiliens befolkning som Alex tagit dit för lite fest - och vilken fest det blev sen! Dra mig baklänges vad kul det var. Öl, dans, karaoke och vattenmelon i goda vänners lag, det är lycka! Vi drog vidare till S2 senare vilket kändes som kvällen första snedsteg - precis som det brukar vara. Varför håller man sig aldrig kvar hemma där man har som roligast?
Man lär sig aldrig!








Stort tack iallafall för igår allihopa. Om 6 dagar är det ju lördag igen, och jag är sååååååå glad för det (tack Kissie för dina fina videobloggar, dom har gett oss många sanslöst roliga stunder).

Nu måste jag hoppa in i duschen och städa undan lite här hemma, sen jobb inatt.


Och förresten.. om några månader är jag USA-bo :)


Puss på er alla, allra mest min O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0