JOBB..

Då sitter man här på jobbet och har det trevligt.. Ni förstår väl hur upptagen jag är på nätterna när jag kan sitta och blogga? Än'te härligt så säg. Ungefär två timmar kvar till nästa rond nu då.. Då är det bara att vänta, MacGyver är ett alldeles ypperligt sätt att fördriva tiden på ska jag tala om! Det tråkiga med att blogga på jobbet är att det inte finns något att berätta egentligen.. Visst händer det en del, men det får jag ju inte tala om här..

Jag kan ärligt säga att jag mycket hellre skulle vara med älsklingen ute i stugan nu och bara sova. Men jag får väl åka hem till min tomma säng imorn bitti och sova några timmar innan det är dags för jobb igen (tänk pengar, tänk pengar). Bara 2 och en halv vecka till behöver jag stå ut, sen är jag arbetslös. Eller nej, inte arbetslös, men fri från dessa jobbnätter iallafall. Gud vad mycket strunt jag pratar, lika bra att jag lägger ner här och nu. Sov så gott alla som får - själv så ska jag lösa korsord.
 
Puss



USAUSAUSAUSAUSAUSAUSAUSAUSAUSA

Kommentarer
Postat av: gooner

vart jobbar du? :)

2009-07-17 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0