mornin'

Godmorgon.. Ni är väl vakna? Om inte, upp ur sängen nu så ni hinner få något gjort!

Nej, som vanligt så är det väl bara jag med min dåliga humor. Sitter på jobbet och bara tittar på klockan stup i kvarten. Har såååå tråkigt. Min kollega för inatt fick mitt tillstånd att ta sig en tupplur på den helt fantastiskt sköna soffan vi har i personalrummet, så jag är vaken och springer på lite larm. Men vad gör man då när ingen larmar? I vanliga fall ska man vara glad när något så ovanligt händer, men satan vad tiden går sakta.. Och inget bra är det på tv heller. Skulle ju vara askul om jag ringde runt till lite vänner nu och skrämdes lite - vi har ju trots allt dolt nummer på jobbet. Haha. Fan vad kul.

Men nej, jag låter bli det den här gången. Åhhhhhhhh, vad ska jag hitta på? Kanske städa lite.. I tvättstugan eller nåt.. Men nej igen. Och förresten så vill jag inte vinna signerade skivor av D.G på Etage. Jag & Frida åker dit idag iallafall och är kungar i baren. Så får det bli.

Nu ska jag dricka te.


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0