USA

Så hann det gå 4 dagar till innan man skrev.. Det är nog för att man har galet mycket som händer just nu!

Igår var vi i Adamssons stuga i Skeberg - jag, Oskar, Frida (numer kallad Benne av folket), Evelina och en massa, massa andra. Vi badade litegrann, spelade fotboll, badminton och drack en massa öl. Kvällen avslutades med en massa dans utan dess like.. Haha, det var så galet.
Har du kul eller? Har du kul?

Efter att vi kom hem därifrån idag så har jag mest sovit, ska ut och jobba natt snart. 11 timmar..
Och nu är det iallafall klart. Eller ja, i stort sett klart, är bara visum och flygbiljett som saknas. I oktober flyttar lilla jag ensam till det gigantiska landet på andra sidan jorden - USA. Vad ska jag då dit och göra tänker ni? Jo, jag ska på en ranch i Virginia och sen spela fotboll, det är därför jag åker dit nämligen - för fotbollens skull. men det är ju långt kvar och mycket som ska hinnas med innan det! Lite roadtrips kanske, Alanya, start på höstsäsongen.. Jag tänker också dra med min älskling till Göteborg på en liten weekend och bara koppla av. Det förtjänar vi :)


Världens bästa :)

Nej, åka och handla lite matlåda sen jobb. Kanske hörs av inatt.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0