Snart helg..

Sådär, nu har jag lite tid över till att skriva här en snabbis igen - satan vilken upptagen kvinna jag verkar vara.
Har precis städat ihop en del på rummet, allt gick galant tills dammsugaren brann. Eller ja, kortslutning kom väl jag och pappsen fram till att det var. Jag dammsög, det lät konstigt och luktade bränt. Jag trodde först att den lilla flugan som jag sög upp blev grillad av värmen i dammsugaren - men så var alltså inte fallet.

Vad har då hänt den senaste tiden? Jo, det ska jag tala om för er. Jag har jobbat. Och jobbat. Och jobbat lite till (gooner: jag jobbar på äldreboende och som personlig assistent). Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer. Sista natten på några dagar gör jag nu om ett par timmar, ska bli sååå galet skönt att ta helg på riktigt. Jo men förresten, det har faktiskt hänt en sjukt kul grej! När jag jobbade inatt så var det en viss Frida som underhöll mig rätt rejält, då hon var full på Faluns gator.. Hon hade på vägen in till grannstaden varit vittne till en bilolycka, så jag smsade henne och frågade om detta. Svaret? Det lyder som följer:

Ja jag vet det va hemskt nu är jag jävligt full. älskar dig vännen,
du är så jävla fin! Puss som fan. Kämpa på jobbet nu, du är
bäst. jobba som fan , i love you. Skratta åt mina skämt, jag kan
fan inte skriva på sms. Du är fan bäst, fattar du, gud vad jag
tjatar. Puss på dig älskling <3 älskardig!


Och det kom mer...

Haha älskling, vill inte göra bort mig in för dig älsk. Fy fan vad jag
blev full.. Jag får koncentrera mig som fan. Du är ju så jävla bra
emma hult. På fredag älskling <3 som fan! JAG ÄLSKAR DIG?
Puss puss ta hand om gamlingarna nu. Du är bäst. Love.

Tror ni jag skrattade? Haha.


Vad helgen bjuder på vet jag inte riktigt än.. Har mina funderingar på Etage imorn, eftersom att David Guetta är där! Skulle kunna bli jävlans roligt (jag tror i och för sig att Benne är rätt inställd på fredagen iallafall..)
Lördag drar jag kanske till Lucky i Leksand. kan bi. Aldrig varit där förut.. Drar med ett gäng till Skeberg igen och bara myser, avslutar denna gång på krogen, förhoppningsvis. Nån som är sugen..? Hör av er isånafall.
 
Nu ska jag kolla lite på Happy Feet innan jag åker iväg och jobbar. Asselutly.


Favvisar.

Adios amigos!  

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0