best utan any kind of protest

underbart att solen fortfarande skiner när klockan är halv 4. mindre underbart att man ska iväg och jobba hela kvällen.
men men, det är alltid något speciellt med att umgås med min små älsklingar.

skoldagen idag var boring boring boring.
de absolut drygaste lektionerna - psykologi och filosofi.
men som alltid så hade även den här dagen sina höjdpunkter.
vi går igenom entrén (jag, klena, mandel o martina) och diskuterar
flygplanskrascher (fråga mig inte varför). jag och klena pratar i mun på varandra
och säger exakt samma sak, flera gånger på rad. vi bryter ut i världens asgarv så
att det ekar i hela entrén, jag lovar att lika gärna kunde lagt mig ner och vikt mig
dubbel av skratt. egentligen så var det säkert inte så kul, men just för att det var vi, och
just för att det kom så lägligt så kunde vi inte annat än skratta.
TACK tjejer för att ni finns i mitt liv, ni är helt underbara och jag skulle inte klara mig utan er.
jag beundrar och tycker om er så galet mycket.



                   KÄRLEKEN ÄR EVIG NÄR VI ÄR TILLSAMMANS





mat, jobb, fråga olle, sova.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0