hiho

Förlåt förlåt förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera... Men har verkligen haft fullt upp den senaste tiden!

Nu sitter jag i skolan och ska försöka lära mig photoshop.. Går faktiskt ganska bra måste jag säga!

Jag kan inte komma på något speciellt att skriva om just nu, förutom att veckan med älsklingen var super :) vi gick på stan, åt god mat, bastade, spelade spel och hade allmänt mysigt.. Mycket lyckat!

Nu har vi 5 veckor framför oss, sen blir det äntligen lov igen.. Och efter det så är det väl i stort sett raka vägen till Ayia Napa och studenten? Can't wait.. Det kommer bli så galet så ni kan inte förstå.
Så vad säger ni tjejer, vad sägs om att göra Cypern osäkert i maj?

Dagens låt: Never - AOTP
Dagen "härligt emma, det där gör du bra": andra dagen i rad utan mössa nu... Hang on..

Nej, plikten kallar.


Puss

Kommentarer
Postat av: mandelijanen

TIHIHIHIHIHUIIHHIHI jag tycker du är en busig. men vet du? SKYLL INTE PÅ HUGO SKÄLL INTE PÅ HUGO! pill i stjä...

2009-03-03 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0