lürdag

Mysig dag framför mig!

Kom ganska precis hem från jobbet.
Åker upp på Kupolen snart och ska springa lite ärenden och fika lite.
Sen blir det tv-spelskväll som kan bli helt galet.

Heja lördagar, ni är bäst



Saknar min älskling som just nu åker lite bräda i funäsdalen. han ringde mig när han sagt högst upp i backen och jag ville så himla gärna vara där med honom. Tur att det finns saker att underhålla sig med här hemma så länge iallafall..
Sen är jag ju faktiskt inte sådär jättehipp på snowboard, så det vra nog lika bra att jag stannade hemma ändå.


Fika-och-snacka-skit-dags-på-waynes.
Mobilen är med, as always.



Puss

Kommentarer
Postat av: lover..

bilden räknar jag med att få snarast!



bastu, öl och ölkorv nu sen ska jag laga middag, min spagetti o köttfärsås.. you know..mmm..



spöa inte shagge för mkt på tv-spel ikväll.. kanske han blir sür och inte låter dig vara med o tippa längre.. fast de kanske e lika bra de.. du e ju knappast någon lågoddsare till tips-sm :)



puss puss... (zeuners merke nu :)

2009-03-21 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0