mamma mia

Hej och hallå.



Idag har varit en ganska meningslös dag för att vara helt ärlig. Gick upp tidigare än vad jag hade behövt, endast för att plugga till ett prov som skulle skrivas idag. Åkte till skolan halv 8 (?), satte mig ner med amanda och martina och började studera. Känner att det fastnar ganska snabbt, men lägger en liten påminnelselapp i snusdosan ändå. Better safe than sorry som man så vackert brukar säga. Nåväl, vi går på första lektionen och lullar runt lite (lektionen där jag skrev det korta inlägget tidigare), och sen var det dags för prov.
Förstå min besvikelse när läraren säger att vi flyttat provet till torsdag! Då har tydligen kära Josefine gått och förhandlat med våran kära lilla Eva, som så snällt går med på att flytta provet eftersom att en del inte hunnit plugga. Men hallå!? Vi som hade pluggat då!? För första gången i mitt liv så ville jag nästan börja gråta för att ett prov blivit framflyttat. Som sagt, det är nåt fel på mina hormoner just nu.
 
Letar just nu febrilt efter någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att göra om min blogg lite. Faktiskt så är det en ganska tuff uppgift, då jag måste lita till 100 % på den som kan tänkas ställa upp. Vill ju inte dela ut mitt lösen hit och dit.
Känner du dig manad, konakta mig tack! (Tora, MartyHoe, nån?)

Tack på förhand och god eftermiddag på er, nu ska det pluggas.

Puss

PS. Ni ska få se lite bilder på mitt nystädade rum, medans det ser ut som det borde. Slänger upp dom senare ikväll! DS

Kommentarer
Postat av: martyhoe

blogg-design-av-tora

2009-03-18 @ 22:24:43
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: eh

blogg-design-av-jenny



men annars vare rätt :)

2009-03-18 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0