no stress

mycket mysig ikväll med tjejorna.. you rock girls

idag blir det skola, sen jobb. känner en konstig stress i magen, det är nog därför jag har blivit lite lättirriterad på senare dar, men vet dock inte vad känslan beror på än.. det måste jag nog ta reda på så snart som möjligt, orkar inte gå runt såhär. jag har funderat på om jag måste ta en sabbatsvecka ifrån skolan, men då kommit på att det förmodligen inte är en sån bra idé, eftersom stressen bara lär bli värre utav det. jag skulle vilja ha ca 4 dagar i sträck och bara sitta och plugga flera timmar, så att man kan bli klar med exakt allt och slippa stressa.

nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag faktiskt njuta av det fina vädret och ta en prommis till skolan.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0