onsdag

Ännu en dag närmare sommaren.. Eller iallafall vår, det kan jag nöja mig med så länge. 

Lång dag idag, började 9 imorse, slutar 13.40 och åker sen direkt till jobbet och slutar inte förrän 21. Drygt, men kommer nog sova väldigt gott ikväll.. En sak som är lite tråkigt med att jobba så mycket, är att man missar så många träningar. Då är det ändå lite tur att vi fått en ny tränare i skolan, så det blir lite givande träning för första gången på 6 år. Nog för att det kunde vara rätt skönt att bara ta det lugnt på fotbollen ibland, men känns ändå på nåt konstigt vis bra att det blivit lite mer seriöst.. Där vet jag jag att det finns vissa som inte håller med mig (amanda...?).. 

Som sagt, inget spännande alls som händer idag, bara skola och jobb. Känns som att det är det enda mina dagar kommer fyllas med en tid framöver.. Det är tur att det finns ljusglimtar i vardagen. 
Just ja, en sak! Jag har börjat mitt nya liv (igen) och ska försöka springa några gånger i veckan och äta bättre mat. Får se hur det går den här gången, ska jag lyckas hålla mig mer än 3 dagar?


Nu är jag så hungrig så jag håller på och svimmar, så måste få nåt i magen. Får se vad som erbjuds.. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0