puss

Det är helt otroligt vad jag är sålig på att uppdatera min blogg!! Sorry...

Men nu ska jag för sjuttioelfte gången skärpa mig på riktigt. Sitter hemma hos älsklingen nu, han är på lugnet och dömer.. Har precis tryckt i mig en påse popcorn och tittat på "vem vet mest".. Jag vet, ursäkta programvalet, men Oskar har för tillfället bara 1:an och 2:an på tvn...

Har många sköna saker att se fram emot just nu.. Ett axplock:

Fredag: En lektion halv 10, sen slutar jag. Ska hem och fortsätta städa mitt rum, sen iväg och träna.
Lördag: Jobbar 07.00- 11.30. Samling 14.00, sen match i Leksand 16.00. Lagfest!?
Söndag: Allmän vilodag, sen jobba 16.30- 21.00.
Måndag: Skollagsmatcher för både killarna och tjejerna. Mycket bra! (Amanda jag håller fortfarande tummarna..)

Nu ska jag lyssna på lite bra musik, sen luta mig tillbaka och se Valkyria. Ska försöka hålla mig vaken den här gången..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0