söndag

Lugnet har lagt sig lite efter gårdagens frustration över melodifestivalen och dess värdelösa resultat.. Idag är en ny dag :)

Ska åka till Leksand och titta när syster Anna och syster Lovisa ska spela match, mot Insjön. Väääldigt viktig match, vinner dom så går laget upp i div1 :) hoppas hoppas... Åker direkt från matchen till jobbet och jobbar till 21.
Imorn är det dags för skollagsmatch igen, inomhus den här gången. Grabbarna möter nåt lag från Västerås och vi något lag från Bollnäs.. Har hört talas om att Nermin har en beundrare i det laget, så får se om något kul kan hända under  morgondagen :) iallafall, heja tjejer nu tar vi oss till final!

Oskar telefonnördar som vanligt just nu, så jag passade väl på att blogga lite. 

Nu ska jag in och klä av mig framför honom, då kanske han lägger på. Haha. Jag berättar sen hur det gick..

Puss



Och just ja. Några stycken har frågat om de där bilderna jag tog tidigare i år.. Ja, dom finns. Be snällt så kanske jag visar. Hoj! 

Kommentarer
Postat av: s

(ber snällt)

2009-03-15 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0