thursday

Men dra mig baklänges vilket fint väder! Man blir så glad. Idag ska jag bara njuta av solen - varken jobb eller träning ska få förstöra min dag. Mycket möjligt att jag tar mig en promenad eller joggingvända efter skolan.. Får väl se om man lyckes värva någe sällskap.

Nu ska jag in och göra det där efterlängtade provet i retorik - ni vet som jag pratade om tidigare.
 Får la se hur det går då. Inventio, disputio, elcotio osv.. Heja heja.

I Amandas (http://adimanda.blogg.se) blogg så skrev hon i tisdags att hon hoppades att jag skulle vara på aggressivt humör, för jag är så rolig att trakassera då. Vilka vänner man har va? Ska vara ständigt glad numer för att slippa trakasserierna..

Heja mig på provet, vi hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0