überkallt

vad fan hände med vårsolen!?

kom precis hem efter att ha varit och kikat på fotboll, dalkurd vann.. vet inte med hur mycket, drog innan det var slut för jag höll verkligen på att frysa fötterna av mig. inge roligt alls att titta på fotboll när det är kallt.

en rolig sak med matchen var att västerås hade en liten huligan med sig som sprang runt där och gapade. han skrek en hel del sköna saker såsom; "SLUTA BAKA PIZZA!", "JAG ÄR IALLAFALL FÖDD I SVERIGE" och "VI SKA VÄL FAN KUNNA SPÖA AFRIKA FÖR FAAAAN".. mycket speciell man, måste jag säga. (en sak som var extra rolig var att drygt hälften av västerås spelare inte var svenska)

nu ska jag snart iväg och jobba, sen blir det sängen direkt jag kommer hem.
måste sova igen några timmar känner jag.



åh, vad jag saknar dig älskling.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0