godkväller

hej hopp alla glada i vinter(vår?)natten!

först och främst, GRATTIS till ibf borlänge som vann serien och nu spelar div 1 nästa år :)
ett extra grattis till min gulliga lillasyster som var med och spelade och dessutom gjorde två mål.. puss på dig!
(jag fick gåshud när hon gjorde 0-1- målet, rätt upp i krysset och jag började nästan gråta. vadå hormoner?)

sara (http://sarahelander.blogg.se) är den enda som bett snällt om att få se bilderna. hon får dom på posten inom kort.
inte ens oskar har frågat om dom.. vad säger man?

mitt rum är inte färdigstädat ÄN. började i torsdags.. skulle sätta upp hyllor idag så jag kunde kasta ut det där förbannade skrivbordet - nej men då går väl väggen och krånglar och hela skiten rasar ner. fine, jag har väl skrivbordet ståendes mitt bland allting helt i vägen ett tag till då. jävla betongväggar.

nu måste jag hoppa i säng, match imorn. släng ett öga på bilderna bara och se vilka underbara vänner jag har.


amanda "är jag snygg såhär?" axner


lina "the perfect woman" cederhorn


victoria "look at me, look at me" westlund


linda "jag ska bli blond igen" morén


och sist men inte minst......... (eller jo, minst också)



lovisa "kvinnan, myten, legenden" hult


puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: s

haha åh! men din lilla skit, du kan ju inte länka en blogg som jag har skrivit i EN gång för mer än ett år sen :P kan inte lösenordet för att ta bort den heller!



väntar hur som helst med spänning på bilder=) puss på stjärten

2009-03-16 @ 14:31:10
Postat av: eh

jag kom liksom på det. haha. var tvungen att gå in & kolla om nåt hänt på den , men så var icke fallet så jag sket i det och orkade inte ändra.. :P



kom förbi på en kaffe så får du se pics =)

2009-03-18 @ 22:02:55
URL: http://emmahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0