jaha

idag har varit en mycket bra dag eftersom att solen har strålat sådär fint som den bara kan göra på våren. oh, me like

väldigt kort skoldag idag, började 9.10 och slutade 10.20. ganska skönt, kan tyckas. men om man ser det såhär - det är ganska frustrerande när man väl tvingat sig själv upp ur sängen bara för att man MÅSTE gå på de där viktiga lektionerna och för att man MÅSTE ta tag i saker och ting i skolan. sen vips - nej men då behöver man inte vara där bara för att en lärare råkar vara sjuk och för att alla lektioner avslutas kl 12.30 av någon anledning. jag tackar ja, skolverket. 
men eftersom att jag är en så himla positiv liten kvinna så är det ju faktiskt så att jag ser ljusglimtar i de mest mörka av tillfällen. solen sken, jag lunchade med dï bästë och sen bara ta't det lugnt resten av dagen. det kan ju vara rätt skönt det med. 

jag har gjort en liten lista och dragit slutsatsen att jag kan för lite. eller jag menar, jag gör för lite. delade upp i två spalter, och ni kan ju förstå min "glädje" när jag såg resultatet...



känns inte bra alltså. måste ta tag i lite saker. om någon känner sig manad att hjälpa mig med något utav dessa "borden", så just hollow.

nu blir det lite tv.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0