02.48

godkväll/godnatt/godmorgon

nu sitter man här igen, klarvaken fastän man inte borde. damn, kaffet gör verkligen sitt alltså, måste dra ner på det känner jag.

mycket trevlig kväll ikväll, lirade lite nintendo wii med shagge & co.. jag var GRYM
och nu är det även bevisat, bilen svänger inte bättre bara för att man följer efter med hela kroppen.
jag som verkligen trodde att det var så.
hursomhelst, vi åt lite god mat och samtalade lite om allt mellan himmel och jord (mest fotboll och dalkurd, men ändå).
en utav killarna var så sjukt bra på att spela piano, jag lovar att jag nästan blev tårögd. visst, man kan tro att det är simpelt
att spela låtar som "blinka lilla stjärna" osv, men det här var verkligen extraordinärt. han spelade bland annat
dessa låtar: so sick med neyo, unfaithful med rihanna, don't matter med akon, armageddon soundtrack osv.. jag filmade delar utav det och jag lovar, det var verkligen helt sinnessjukt bra! jag sa åt honom att han förmodligen kommer att få sig en hel del flickor med den talangen, då rodnade han litegrann. men tjejer, jag lovar er, ni skulle förmodligen få lika mycket gåshud som jag fick.

nog om det.
imorn ska jag upp till kvarnsvedens idrottsplats och kika när dalkurd möter västerås i svenska cupen (det kanske bara är jag, men visst är det lite skojigt att dalkurd är med och spelar i den?). kan bli en rolig match med mycket publik..


nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon, har varit igång sen 6 imorse (gudars, nästan 21 timmar!!)
och på tal om allt så saknar jag min älskling nåt så enormt. han är bäst bäst bäst
och snart kommer han hem, då blire åka av som han själv skulle ha sagt. nej men usch hur jag pratar. självklart tänker jag inte på något relaterat till de ni tänker på.

godnatt med er gott folk


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0