17.45

sådär ja. nu har jag äntligen tagit mig lite tid såhär innan träningen för atr blogga en vända. har faktiskt sakna det här med att skriva av sig litegrann. men som sagt, hjärnan har haft fullt upp den senaste tiden med både det ena och det andra, skönt att saker och ting börjar ordna upp sig iallafall.
för att få lite update om vad som händer i mitt kära liv just nu då.

då ska vi se;

- fotbollen går lite sisso, vi får se hur allting går med den tillslut
- 19 jävla dagar kvar (helg inräknat!), sen drar vi till solen och kommer hem studentveckan
- vi förlorade seriepremiären mot leksand (!?) men hoppas på lite bättre match i helgen
- från och med nu ska jag ta tag i det sista i skolan för att avsluta på ett så snyggt sätt som möjligt


kommer inte på nåt mer just nu och faktiskt så är det dags att åka och träna! kanske hinner jag med ett inlägg senare ikväll.


förresten så var uppsala fanimej grymt det här året. alla framtida valborg inbokade!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0