det är så nära nu...

hoj gott folk.

eftersom att det regnat så härligt idag så blev det ju inget solande som man hade planerat. det känns också mindre kul att träna.. men men, den smällen får man ta och hoppas på att han där uppe rycker upp sig lite och kan bjuda på lite sol snart. är precis klar efter att ha städat hela oskars lägenhet, känner mig extremt duktig och tycker verkligen att jag borde bli belönad för detta. PLUS att han fick massage hur länge som helst igår. ja, vad gör man inte?
alltså, träning lite senare idag sen har jag faktiskt inga planer efter det, för första gången på länge. imorgon går jag i skolan för sista gången, sen är det slut. nej, tänker ni, nog allt är det lite mer än en dag kvar tills du tar studenten. ja men visst är det så, säger jag då. men på onsdag åker skollaget till norrköping för att uttöka antalet troféer. sm- final i futsal (hur ska man kunna spela inomhus nu?) och vi hoppas självklart på ännu ett guld. torsdag och fredag så är vi lediga på grund av kristihimmelsfärd. låter lite halvtrevligt, visste faktiskt inte ens att det var något man fick ledigt för - men jag är inte den som klagar. sen är det helg som vanligt och den kommer förmodligen att susa förbi fort som tusan. sen då.... måndag..... AYIA NAPA. behöver jag vara tydligare än så? när vi kommer hem så har vi bara studentveckan kvar och inte tänker då jag öppna några skolböcker då inte.. no way..

nu ska jag göra mig en kopp te och krypa ner framför tv:n, sen kommer oskar och kör mig till borlänge så att jag får svettas lite (träna).

hörs senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0