heja heja

galet. sinnes. magiskt. enormt. hysteriskt. magnifikt. och jag har bara 5 skoldagar kvar tills det händer.

det är såklart ayia napa jag pratar om och nu är det bannemej inte lång tid kvar. om exakt 2 veckor idag så ligger vi på playan och steker. hoppas ni förstår hur underbart det här kommer bli, tjejer. nu ser vi till och avslutar de här 3 åren på bästa sätt - på vårat sätt. när vi kommer hem sen har vi bara studentveckan kvar. sen är det slut, föralltid.

matchen igår slutade 1-1. resultatet var väl sådär då, vi hade vunnit om vi inte haft den domaren vi hade.. men nu är det som det är, finns absolut ingenting man kan göra åt saken såhär efteråt. man kan se det såhär; första matchen - förlust, andra matchen - oavgjort, tredje matchen - vinst? man kan ju hoppas. får dock inte spela nästa match på onsdag (mot kvarnsveden) efter som jag fick rött kort igår. eller två gula fick jag, det är faktiskt inte samma sak.. och som sagt, om vi hade haft en annan domare. nu ska jag plugga hela kvällen/natten sen bär det av till storstaden och stockholm stadion imorgon.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0