kärlek i stora lass

jag vill inte vara sjuk.. jag vill vara frisk och vara med er. plus att inte oskar gillar när jag skyller på huvudvärk.

men för att ta oss tillbaka lite.. jag saknar oss, den här tiden är bland det bästa jag varit med om. kärlek till sommaren 2008.


sara älskling och jag på lagfesten


sara, anna & jag. förfest hos sara -08


den här bilden definerar kärlek


minns ni, tjejer?



ännu mer plugg nu. det är bara att hålla i ända in i det sista. hade kunnat sova hela dagen och kvällen men plikten kallar! jag vill kunna säga att livet leker, och förhoppningsvis kommer jag att kunna göra det snart. Nu ska det fixas inbjudningskort, bara som en liten paus i pluggandet. kärlek till alla mina vänner och till min underbara älskling, you make me who I am.




Kommentarer
Postat av: sanna h

<3

2009-05-15 @ 09:00:19
URL: http://justcheck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0