lördag, en ledig dag

hej alla pussgurkor! (lite snällare idag)

idag har varit en sån där inte-göra-någonting-dag, vilket faller mig alldeles ypperligt i smaken. vaknade vid 11 ungefär, kände mig helt borta. näsan igentäppt och halsen liksaså. "ÅH NEJ", tänkte väl jag.. lite typiskt eftersom att vi faktiskt har match imorn och jag vill ju gärna vara med och spela. får helt enkelt knapra lite piller och vila ordentligt!
träffade iallafall min kära vän christoffer (http://christofferholton.blogg.se) litegrann idag, vi satt på wayne's och drack kaffe & snackade skit, väldigt mysigt. innan vi visste ordet av så hade klockan gått och blivit nästan kväller (eller iallafall kupolen-stängnings-dags), så vi begav oss hemåt. nu sitter jag här och väntar på ett mejl så att jag kan köra igång med pluggandet som verkligen måste göras idag. känns ju lite sisådär ändå, att behöva plugga en lördagkväll.. å andra sidan, vad kan man annars göra när det rinner ur näsan och huvudet väger 2 ton?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0