så glad

ledsen för bloggtorka, men jobbar hela dagarna - hela helgen. fullt upp alltså, men det är super för då går tiden så mycket snabbare.. snart är vi där my darlings. är bara tvungen att slänga upp en liten grej som jag hittade på facebook.. det är såna här smågrejer som kan rädda en dag :)

ja är 29 år jobbar på
cozmoz i borlänge mina
inträsse är hockey å
fotboll leksand är mitt
favorit lag å är vatten bärare
för Forssa bks dam lag
mina favorit spelare i
forssa bks dam lag är
ida lundin å emma hult å
mikaela göras

haha. de flesta förstår vem som skrivit detta, resten får fundra lite!


nu ska jag snart krypa till kojs, men första ska vallenhallen bli skinande ren så att inte älskling blir besviken :)


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha, rickard!!!!! :D

2009-05-23 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0