so sick

hej puddingar.

nu är det då inte långt kvar.. jag har räknat ut att jag har 3 vanliga skoldagar kvar! egentligen så har jag fyra, men är hemma idag. det har legat i luften ett tag, men idag så har det slagit till. jag såklart gått och blivit sjuk, vilket känns jävligt typiskt - jag orkar knappt bära upp mitt eget huvud och kallasvettas ständigt. det går ca en toapappersrulle per timme för att näsan inte vill sluta rinna. toras födelsedagskalas plus match i helgen. just my luck, huh? blir så arg.. jag orkar inte ens tänka på allt som ska göras i skolan och orkar inte tänka på vad jag skriver här, så det får räcka med det här inlägget. nu vet ni att jag lever iallafall. eller ja, knappt.

puss och godnatt














du vet att jag saknar dig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0