söndag, en (o)solig dag

hello spexers!

ny dag, nya möjligheter. på söndagens schema står match och pluggande, med andra ord en mindre kul dag. blir inte mycket mer än så, förutom att min älskling kommer hem då. du är guld baby & jag saknar dig! har precis tryckt i mig lite mat och druckit litervis (lätt överdrift) med vatten. nu är det bara de andra bitarna som ska falla på plats för att det ska bli en bra matchdag.. jag är bra på..., jag är bra på..., det är bara att hålla ut.

har precis pratat med frida om en liten resa vi blivit sugna på. datum ej bestämt - men jag kan säga såhär;
backpacker-ryggsäckar
tält
bed&breakfast
en månad


... ni vet inget än, vi vet inget än. men vi hoppas!


ladda med lite bra musik nu, sen är det dags. på återläsande om analyser och resultat!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0