snart står ditt namn som rubrik

just nu så finns det inga ord som kan beskriva det jag känner. det kokar inom mig och jag vet faktiskt inte alls vad jag är kapabel till att göra snart. jag kan säga så mycket som att det är en person som ligger bakom denna frustration, förstår om ni undrar vem men det viktigaste är att den här personen i fråga fattar det här. (varning, detta kan bli mitt elakaste inlägg någonsin)

om du bara nångång kunde förstå hur patetisk du är. jag ser inga gränser längre, jag skulle tamefan kunna göra vad som helst för att skada dig på bästa tänkbara sätt. det finns så otroligt många saker jag skulle kunna säga om dig, till dig. den här gången låter jag bli, för förhoppningsvis så är du medveten om dina brister. eller nej, show no mercy - du är en utav de få personer som äcklar mig så mycket att jag ryser. du har ett så pass ointressant liv att du lägger ner energi för att förstöra för andra. du tror att vi inte vet vad du gör, men vi vet mer än du tror. ledsen dude, men du är inte så smart som du tror att du är. okej att du yttrar dig om mig, den smällen kan jag ta, men när du börjar jävlas med mina vänner då är det inte längre lugnt. tro att du är säker nu, men du kommer märka snart vad som kommer hända med dig och det kommer inte att kännas bra. jag kommer att sänka dig till botten, så förbered dig. det roliga är att du inte ha ett skit att komma med, det vet du nog innerst inne. jag nämner inga namn just nu, men om en förändring inte sker i ditt beteende så kan du ge dig fan på att ditt namn (och bilder på dig) kommer synas överallt - förknippat med alla jävla hemskheter som finns om dig. du kan ju alltid fortsätta om du inte tror mig, så får du se!






jävligt bra start på dagen.

Kommentarer
Postat av: marie

ojoj emma.. låter inte som att man skulle vilja va den personen just nu... :S...

2009-05-16 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0