måndag

godmorgon alla! härlig höstdag vi har idag.

vaknade 2 gånger tidigt imorse på grund av någon slags smärta, mitt i bröstkorgen (tippade på hjärtinfarkt först, men det tipset fick gå bort, för smärtan satt liksom lite längre ner). i mitt förtvivlande tänkande om att jag kanske skulle dö så pallrade jag mig upp ur sängen och letade efter pappa. inte hemma. mamma? inte hemma heller. tro fan de, det är ju vanlig måndag.. jag hade verkligen ingen lust at kila vidare på en måndag av alla dagar som finns. så jag gick upp och la mig i sängen igen, somnade om och nu är jag vaken på riktigt - puh. smärtan har lindrats en del iallafall, som tur är, så jag kanske kan hålla mig tills på söndag åtminstone  vill ju inte missa ensam mamma söker.

nu till det lite mer seriösa. ska snart ordna upp så att man ser någorlunda representabel ut idag, ska nämligen iväg och fika en sväng. för det var också en känsla jag hade imorse, attjag nog var extremt sugen på kaffe och någon liten kaka till det möjligtvis.


new plans! lunch först. sen lovade jag ju lite bilder..


redo för kvällen


utan tvekan världens bästa mamma och pappa!


on the dancefloor - schlager fick igång oss rätt rejält


fina syster


jan i julias tröja (ja, hon fick en ny sen)


glad sis!


papi och fina josefina


japp, utan tvekan mest bakis dagen efter...


... ändå lyckades jag och julie komma 2:a i karaoketävlingen. nöjd!


syster och jag


som sagt, världens bästa pappa!


josefina, pappa & jag får avsluta.. finns en del bilder till, men alla är inte
särskilt lämapde för bloggen.

eller jo,



denna är kung.




lunch med baby nu!


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0