Draft: Okt. 19, 2009

10 dagar, det är allt vi får.


 

om inte ni har förstått det än, så vill jag alltså hitta en vänlig själ som kan muntra upp min blogg lite.. come on people!? jag kommer liksom inte lägga ner bloggen när jag far så vill gärna ha den lite fin sådär. sanna, verkligen ingen pik till dig eller så... eller frida.. you know. haha.
nu kommer snart älsklingen iallafall och vi ska dra iväg till stugan inatt. kom på idag att vi var lite sugna på att basta, så what the hell liksom. gäller att ta vara på all kvalitetstid man har nu! dagarna går alldeles för fort kan jag känna. denna vecka ser ut om följer;

idag; både jag och oskar vakande upp genomförkylda så idag blev det inte mycket gjort, mest sängliggande. tog senare mitt förnuft till fånga och pallrade mig iväg på innebandyträning (?). vi utesluter detaljerna.
tisdag; no plans what so ever, blir nog lite mys med min man bara.
onsdag; lite fika med fina vänner.
torsdag; möjligtvis lite jobb då.
fredag; aik - ibf falun, hopefully.
lördag; hörde jag sista skålen med mina vänner?


sist men inte minst så vill jag bara ge en stor blöt puss till alla mina underbara vänner, hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig. utan er är jag absolut ingenting.

 


Kommentarer
Postat av: S.H

jag kan tyvär inte med sånt där design grejs .. haha. och du, på lördag är det inte sista skålen. du kommer hem igen, aight!!!!!! <3

2009-10-20 @ 11:09:17
URL: http://justcheck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0