fredag

fortsätt kommentera, det gör mig superglad! och tack annso :)


äntligen fredag skulle man kunna säga va? så känner jag iallafall, har sett fram emot den här helgen grymt mycket. min näst sista helg hemma ju.. idag är jag nog förmodligen den bästa systern som finns, tror jag! ska nämligen ta med mig julia upp på stan så ska hon få köpa sig en outfit för morgondagens bravader, då dom ska ett gäng på kryssning för att fira hennes födelsedag. åh vad snäll jag är va? tycker att det var en helt fantastisk present från mig.

min magkänsla säger mig att den lilla shoppingturen kommer ta sin tid, så har inte direkt några andra planer - förutom idol ikväll då, självklart! fortfarande, heja erik, rabih, mariette & tove. dock lite besviken på toves uppträdande förra veckan. ärligt, sjung inte såna låtar, vad ni än gör..

nu måste jag städa lite på rummet och fixa lite småplock här och där. och pussas lite med älskling också såklart.

vi hörs senare, puss!



IMORGON KÖR VI PÅ RIKTIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0