lördag

ja, sara, du har dina kommentarer du! haha.

en ny, solig dag - fy tusan vad glad man blir! jag skulle vilja citera min bror: "alltså, man blir så jävla glad och mår så bra när det är klarblå himmel, torrt på marken och bensin i tanken." det är bra att det krävs så lite för att du ska må bra, bror. v


idag iallafall så är det fullspäckat schema, minst sagt. har hunnit med en massa redan också! städat rummet (får ju finbesök ikväll), tvättat håret, inhandlat det som behövs till kvällen, ätit mammas underbara potatisgratäng och lite såntdära. nu ska jag snart fixa iordning det sista som ska fixas ínnan jag ska iväg och kika på lite innbandy i maserhallen. längtar redan efter en kopp kaffe därborta, hihi.
ikväll blir det som ni kanske förstått en del intag av alkohol. jag och sara och lite dryck med högre alkoholhalt, så är det bara att köra på sen! det blir nog helt perfekt, bara lite förmys hos mig med bra musik & en massa prat, innan det blir dags för stan. kommer bli maxat, det kan jag då säga.


ikväll kör vi bruttan.


nu måste saker tas itu med.


puss på er alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0