måndag

elvira- äntligen ;) och taaack så mycket.


kom precis ur duschen, en väldigt välbehövd sådan efter min lilla promenix. kunde inte hålla mig från att springa.. och satan vad det kändes bra! frisk luft, lätta ben och tung musik, helt fantstiskt. nu är det dags att fokusera på tv:n (igen), för nu är det hollywoodfruar. min nya favorit är, utan någon som helst tvekan, är maria montazami. fruktansvärt söt, charmig, puckad, omtänksam, klumpig och inspirerande människa. you go girl! sorry, men anna anka börjar ändå kännas lite passé nu. och den där agnes-nicole behöver jag knappast skriva något om. usch.

dags nu, bara att invänta älsklingen som förhoppningsvis inhandlar lite frukt på hemvägen, det skulle ju sitta fint när man känner sig nyttig i allmänhet, woho.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0