måndag

japp frida, jag kommer. väntar du på mig tills i vår åtminstone?

ännu en helg har passerat alltså (visst, en måndag också, men har inte haft ork till att skriva). helgen blev ju hur bra som helst om man tänker efter, och om man jämför med previous. fredag blev lika med lugnt och skönt på s1- trodde jag. jag drack ett glas vin & två öl, vaknade ändå med världens bakfylla på lördagen. var man nå pepp på lagfest då? njaa. blev lite fotbollskikande på dagen bland annat, sen var det bara hem för att göra sig i ordning inför kvällen. 19.00 skulle laget träffas på broken dreams, runt 17.30 bäddade jag ner mig i sängen med världens mensvärk. kul! lyckades väl iallafall pallra mig ur mitt lilla krypin så småningom och då gick allt av bara farten. mat, öl, bilfärd, charader, mer öl, s1 & avslutningsvis s2. att boka vip-bord var nog bland det bästa jag gjort, fan vad skönt att slippa köa i pissvädret.

kvällen var iallafall hur grym som helst, bästa på länge faktiskt, och jag är toppennöjd med hela helgen! nu väntar ännu en vecka fylld av jobb, tatuering & ännu en tripp till söderhamn.

på fredag drar jag ut på östersjön med härligt sällskap (julia, jonna, mamma, pappa, jan & lena) och förväntar mig en grym resa.. fast inget jämfört med det som komma skall I hope. wiho.

sängen nu, ska få lite massage av älskling. lucky me huh :)


I love my baby, yepp yepp, I love my boy

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0