söndag

ungefär en vecka sen jag skrev nu, sorry.

hänt en del sen senast - sverige har sumpat vm-chansen (för kom igen, inte kan vi väl hoppas på malta?), vi har varit på kryssning, det har jobbats och en massa, massa mer..

ska verkligen försöka uppdatera oftare, men det blir liksom inge kul när man har en mindre fin blogg. japp, hjälp sökes. vill gärna få till lite schysst usa-tema, ni kanske förstår varför.. hihi. idag har jag skrattat skiten ur mig, bokstavligt talat. eller ja, ni fattar. amanda och micha bjuder alltid på en massa roligheter. till och med sanna kan göra det, endast genom ett telefonsamtal.. inte illa pinkat mina vänner!

bara så att ni vet så var kryssningen hur kung som helst, även denna gång. men bilder.. det får som vanligt komma en annan gång!

nu ska jag få massage.. så snäll älskling jag har :)

puss och godnatt mina vänner och ovänner. inte för att jag gillar er ovänner, men ni verkar behöva en puss eller två - minst...

Kommentarer
Postat av: S.H

det var inte kul, emma hult...... ;)

2009-10-12 @ 16:36:54
URL: http://justcheck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0