tisdag

ida - det är lite krusiduller kan man säga, som en trädstam med massa ådringar i trädet. sen personnumret lite längre ner typ :)
den här dagen började ju precis som man vill att den ska börja. 06.50 ringer som från jobbet och frågar om jag kan komma så fort jag kan. visst fick man väl ställa upp! så jobbade till 1, sen kilade jag över till ica och köpte lite mat som skulle tillagas åt familjen. jädrans vad duktig man blitt.. ska snart hem till syster och gratta henne på 21-årsdagen, innan det bär vidare till innebandyträning. funderar starkt på att börja spela på riktigt faktiskt, haha.


 

senare ikväll åker jag och älskling upp till söderhamn (MEN IGEN, tänker ni), för sista gången i år. sen flyr hans bror och flickvän till thailand över vintern - inte det minsta avis blir man. anyway, blir nog där tills torsdag eller så skulle jag tippa på. och då är det bara 2 veckor kvar.. hihi.

nu måste jag fixa och dona lite, blir rastlös av att sitta här.

puss


Kommentarer
Postat av: idis igen

then i know:)bilden på bdb var tydligare och där såg jag att de var en trädstam! jihooooo!!!!!!!!! nu blev jag sugen som fan igen jag ååå.hihiihih puss

2009-10-13 @ 18:58:42
Postat av: Anonym

vad ska du göra i usa`?

2009-10-14 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0