torsdag

frida, tror inte du att jag bli o sakna dig ännu mer när du skriver såna kommentarer? buhu, kom hem nu och lär mig göra drinkar. jag vill också kunna göra mojitos.

anyhow, sitter i soffan i söderhamn och ska snart pallra mig ut och måla lite. skinande sol här uppe - helt perfekt höstväder! I love it. ikväll ska vi åka och relaxa (ovanligt va), men den här gången ska oskars bror med oss också. härligt! hinner egentligen inte skriva så mycket mer, för måste köra igång och arbeta, mycket som ska göras.

just ja, tatueringen is done. eller ja, hann inte klart efter 3 timmar och en del tårar, så den blir helt klar på måndag.

puss


Kommentarer
Postat av: Frida (JAG)

baby, sakna mig inte. kom hit ist :D :D :D :D

2009-10-04 @ 20:29:34
URL: http://fridabenedikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0