onsdag

hej hallå hallå.

nyss hemkommen från stenne, där det blev massa mat och till och med lite johan falk. grr. nu sitter jag hemma och bara slappar, i väntan på att åka till babys match. hoppas på vinst mot hagfors nu då!

imorse var jag ju som jag nämnde tidigare hos tandläkaren.. och det gick hur bra som helst! jag var helt förberedd på att hon skulle börja tjata om snusandet & allt småätande och så vidare, men icke. gissa om jag mådde bra när jag gick därifrån efter att hon sagt att allt såg jättebra ut? det är lycka på hög nivå. 
nu väntar några dagars slappande (?) uppe i söderhamn för mig och älsklingen, ska bli hur skönt som helst. sen kommer man hem lagom till festen på lördag - kan ju inte bli bättre. men vart tar alla vägen i helgen? s2? bolanche? hela huset? det får la visa sig. 

nej, dags att lyfta på arselet och få nåt gjort, måste packa ihop some stuff. på återläsande!


take me back.  sun, booze, beer and complete satisfaction.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0