måndag

ohoj vilket underbart väder vi har!


idag så gick jag upp löjligt tidig skulle jag vilja påstå (07.20), för att vara lite hundvakt. inte till glenn den här gången, utan hans kompis. bosse. och jag skojar inte när jag säger att det förmodligen är de sötaste hunden jag sett.. som en liten, svart hårboll liksom. vi har det iallafall supertrevligt, jag & bosse. men snart ska jag lämna bort den lilla hårtussen och åka och äta lite lunch med min älskling.

jag gjorde det igen. jag lär mig fasiken aldrig.. shoppade alltså. det blev (bland annat) en väst, en klänning, en plattång (den har jag en ursäkt för, måste faktiskt ha en tills jag åker), en massa smink, massageolja och en necessär. inte nog med det - i lördags var jag och älskling i valbo.. där blev det en klänning, en halsduk, skinnhandskar, en mössa, örhängen.. usch, vi sätter punkt där. men nu har jag iallafall det mesta som jag behöver inför resan. fattas bara en liten detalj. min efterlängtade adidasdress som jag måste ta en tur till huvudstaden för att inhandla. det får vi ta nån dag framöver.


nu måste jag ut och rasta hårtussen, på återläsande senare idag.


puss

Kommentarer
Postat av: Frida (jag)

shoppa inte sönder dig lilla vän, nej men ville bara säga att jag saknar dig! :D ladda inför the US nu! puss i pannan! mkt kärlek <3 / din frida

2009-09-29 @ 20:42:14
URL: http://fridabenedikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0