random

nu är jag sådär lagom bra på att uppdatera igen, sorry.

sitter iallafall hos syster och är lite glenn-vakt. jag och oskar i ett varsitt rum, vid en varsin dator, haha. relativt chill dag som vanligt, har varit och lämnat in min tatuering som blir av.... om en vecka. pirripirr. annars har ingenting särskilt hänt skulle jag väl vilja påstå. däremot så kommer det att hända grejer! imorn så ska jag än en gång genomgå min största mardröm, nämligen tandläkaren. usch, det är det värsta jag vet. efter det vet jag inte riktigt, förutom att oskar ska spela match 19.00, så det blir att kika på den. direkt efter matchen så drar vi vidare upp till söderhamn för att avsluta det projekt vi påbörjat - att måla hus. blir kvar tills på lördag tror jag och då blir det ju fest såklart! för första gången på länge så känner jag verkligen att jag längtar till en fest här i borlänge..

nej, nu blir det lite tv och kanske en tupplur :) och just ja. sanna, se till att krya på dig nu & ät glass som bara den! hoppas att operationen gick bra. :)

puss

Kommentarer
Postat av: S.H

tack babe ! piggelinen är med i högsta hugg

2009-09-25 @ 15:35:28
URL: http://justcheck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0