torsdag

jesus gick på vatten, what the fuck jag går ba' på tjack.

jaha, då sitter man här i söderhamn. skulle målas & grejas idag - men självklart så regnar det, som alltid när åker nånstans. jag skämtar inte, skulle jag & oskar åka till världens torraste ställe, så skulle ändå börja regna direkt vi kom dit. just our luck. men men, har bara blivit en mysig dag framför tv:n istället, utan dåligt samvete. men imorn ska vi faktiskt ta tag i saker och ting på riktigt. 6 sen ska vi avsluta med att åka till hällåsen och relaxa en hel del.. bada bast, bubbla.. och kanske, om jag känner mig själv rätt, så kan det bli en sväng i äventyrsbadet också. hoho.

det var ju meningen att vi skulle åka härifrån ganska sent på lördag, men det blev ändring på det. ganska bra i och för sig, då hinner man ju se dalkurd lira lite kanske. sen blir det bannemig fest, det ska jag se till! woohoooo.


nej, lite mys nu :)

puss!


P.S. vi har inget vatten what so ever up here at the moment. ingen toalett, dusch, dricksvatten, ingen diskbänk.. tänk er känslan när vi åkte in till stan och köpte vanligt vatten och sen.... självklart hade vi köpt kolsyrat. är bubblor bra för hyn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0